tisdag, september 19, 2006

Stress

Jag klarar inte av lika mycket stress mer. Jag nådde min gräns och sedan dess klarar jag inte av något mera. Nu bara gråter jag igen. Jag måste lämna in min avhandling i slutet av veckan. Klarar jag av detta? Jag vet inte, men jag vet att jag måste försöka, även om jag inte får något stöd. Jag skulle vilja kunna lita på någon annan, men just nu kan jag inte ta risken. Risken är för stor att jag blir besviken och för mycket står på spel. Hela min utbildning. Men det kommer nog att bli bra. Jag kan i alla fall lita på mig själv numera.

3 kommentarer:

Kristin sa...

Hang in there. Det finns många av oss. Har du gått på några Acoa-möten? Det kan göra många bra saker för själen... Kram, V.B

vuxetbarn sa...

Åh din utbildning är så viktig, jag hoppas att du kan fokusera och hitta styrka någonstans...jag skickar lite din väg i tanken..
kram
VB

Anonym sa...

vi sitter i samma sits du och jag.. försöker oxå hitta mitt fokus och faktiskt bli klar med det jag åtagit mig. Men det finns saker överallt som jag inte klarar av att hantera.
Är oxå uppvuxen med en pappa som är alkoholist. Han är det fortfarande.
Jag vet inte om jag kan ge några råd. Trots terapi och samtal vet jag inte om jag är så mycket klokare eller helare..